Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Planiranje
Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
U sklopu projekta "Rastimo zdravo" djeca su sudjelovala u brojnim aktivnostima istražujući, otkrivajući i manipulirajući raznim materijalima te poticajima.
Aktivnosti poput tjelesnih, istraživačkih, životno-praktičnih, raznovrsnih igara potiču djetetov interes i visoku uključenost. Djeca se upoznaju s važnošću konzumacije zdravih namirnica, pokretom, održavanjem higijenskih navika.
U tjednu od 10.2. do 14.2. 2025. godine u PO "Leptirić", u skupinama Medonjice i Gusjenice provedene su aktivnosti vezane za sigurnost djece na Internetu.
Djeca su upoznata sa ulogom modernih alata.
Cilj aktivnosti:
pomoć djeci da prepoznaju utjecaj prekomjernog vremena pred ekranima
poticanje na odabir zdravih i zabavnih aktivnosti
razvoj kreativnosti i socijalnih vještina kroz igre, priče, različite aktivnosti.
Za ovogodišnji tradicionalni dječji karneval p.o. Maslina nastupa s glazbeno-scenskom točkom pod nazivom "Rock star".
Rezultat je to zajedničke suradnje svih odgojnih skupina našeg objekta, gdje su djeca imala priliku kroz upoznavanje glazbenog žanra, razvijati osjećaj za ritam i pokrete kroz zajedničko druženje.
Zahvaljujemo se djeci i roditeljima na još jednoj uspješnoj suradnji u maniri rock zvijezda.
Izuzetno smo ponosni na sudjelovanje naše likovne skupine (Dječji vrtić „Maslina“) na Međunarodnom likovnom natječaju “Lidice 2025” u organizaciji Hrvatskog školskog muzeja, Zagreb.
Tema ovogodišnjeg likovnog natječaja bila je „Igra“, a naša skupina predstavila se zanimljivim radovima „Karte za briškulu“ u tehnici crtanja drvenim bojama pod mentorstvom odgojiteljica Vjekice Bilić i Ivane Buličić. Na natječaj je pristigao 391 rad, a Stručno povjerenstvo izabralo je 84 rada koje šalje na veliko finale 53. Međunarodne izložbe dječje likovne umjetnosti LIDICE 2025.
Ponosno objavljujemo da su među izabranim radovima radovi naše djece Klare Russo i Marka Matića.
Iskrene čestitke Klari i Marku! Želimo im puno sreće u nastavku natječaja u Češkoj!
Ovogodišnja manifestacija „Noć muzeja“ imala je posebno značenje za naše mališane.
Zahvaljujući suradnji odgojiteljica likovne skupine Vjekice Bilić, Ivane Buličić i Vinke Buličić iz likovne skupine Dječjeg vrtića „Maslina“ i Muzeja grada Trogira, djeca su aktivno sudjelovala na radionici „Konjanik Rossignoli“ u organizaciji muzejske pedagoginje Goranke Tomaš.
Zanimljivo je da se sama radionica održala baš u sklopu „Noći muzeja“ te su djeca na ovaj način imala mogućnost ne samo se kreativno izraziti, nego i dati svoj doprinos ovoj izuzetno vrijednoj kulturnoj manifestaciji.
Dana 28. veljače 2025. djeca iz P.O. "Maslačak" - skupina "Bubamare" posjetila su Muzej grada Trogira i aktualnu izložbu “Kule stražarnice u zaleđu Kaštelanskog zaljeva u doba osmanskih provala”. Vidjeli smo razne predmete sačuvane iz tog doba, odjeću i oružje, kao i kartu kula stražarnica na našem području.
Također, posjetili smo i arheološku zbirku - lapidarij najveću i najkompleksniju muzejsku zbirku koja obuhvaća građu od oko 100 000 muzejskih predmeta.
Usput smo se slikali s vozilima u ulicama našeg grada u sklopu projekta "Promet", ali i sa bistom najpoznatijeg pjevača Trogira.
Svake zadnje srijede u mjesecu veljači se obilježava Dan ružičastih majica kao Nacionalni dan borbe protiv nasilja nad vršnjacima koji se obilježava diljem svijeta. Tako smo i u našoj skupini "Gusjenice" raspravljali o tome što znači biti dobar prijatelj, kako se osjećamo kada nas netko udari, koja je važnost pomaganja drugima,...
Dan smo obilježili i zajedničkim fotografiranjem u ružičastim majicama te odlučili da svatko učini jedno dobro djelo svome prijatelju.
Budući da su djeca imala teškoća s imenovanjem osnovnih boja, ova tema potakla ih je na učenje boja kroz igru i različite aktivnosti. Upoznali su osnovne boje, imenovali osnovne boje, prepoznavali osnovne geometrijske oblike i klasificirali ih po zadanim kriterijima, razvijali verbalnu komunikaciju te maštu i kreativnost.
Bilo je tu i raznih veselih igara, kao što je pokretna igra traženja zadanih oblika po sobi dnevnoga boravka i igra s kockom na kojoj su prikazani geometrijski oblici koje dijete imenuje i crta. Slušale su se prigodne pjesmice i čitale slikovnice i priče. Rezanjem i ljepljenjem raznobojnih geometrijskih oblika djeca su razvijala motoriku šake, dok su kroz različite didaktičke igre vježbali prepoznavanje osnovnih svojstava predmeta u svojoj okolini. Djeca sada mogu imenovati osnovne boje i oblike, što će im mnogo značiti u promatranju i doživljavanju svijeta oko sebe.