(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 5
  • 3
  • 1
  • 2
  • 4

U siječnju i veljači održane nove dvije radionice dodatne naobrazbe i usavršavanja za odgajatelje i stručne službe

I u novoj kalendarskoj godini 2020. nastavljamo s projektnim aktivnostima koje su dio projekta DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI, a odnose se na educiranje naših odgajatelja i stručne službe. To znači da nastavljamo veoma dobru i ugodnu suradnju sa stručnjacima – vanjskim suradnicima Pučkog otvorenog učilišta "Korak po korak" iz Zagreba.

U mjesecu siječnju i veljači održane su dvije jednodnevne radionice na temu "Razvoj predčitalačkih vještina i vještina predpisanja" i "Razvoj predmatematičkih vještina". Voditeljice radionica su Bojana Gotlin, odgajateljica – savjetnica u DV Savica, Zagreb, i Esmina Skopljak, odgajateljica - savjetnica u DV Matulji, Matulji. Predavanjima je nazočilo 35 stručnjaka naše ustanove (odgajatelji i stručna služba).

Nastavi čitati

Održana edukacija/radionica na temu "Oblici i pristupi u Terapiji igrom"

U područnom objektu "Maslina" jednom mjesečno održavamo edukacije/radionice u suradnji s Centrom za osobni razvoj Enthusiasm iz Trogira. Suradnja s Centrom traje već godinu dana, a temeljena je na Ugovoru o suradnji potpisanom u sklopu EU projekta DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI.

Tijekom proteklih dvanaest mjeseci edukacije su pohađale sve naše odgajateljice kao i pojedini članovi stručne službe. Kako bi same edukacije bile što kvalitetnije odrađene, podijelili smo odgajatelje iz naših područnih objekata u dvije grupe i to na način da predavanje na istu temu jedan mjesec slušaju odgajatelji područnih objekata "Sunce", "Maslina" i "Pčelica", a slijedeći mjesec se tema predstavlja odgajateljima iz preostala tri objekta, a to su "Maslačak", "Ribola" i "Vrabac".

U veljači je na redu bila druga skupina odgajatelja, a tema predavanja je bila "Oblici i pristupi u Terapiji igrom". Voditeljica edukacije gđa Tonka Rožić, mag.psych. je održala edukaciju/radionicu na spomenutu temu nastojeći putem različitih aktivnosti i vježbi integrirati vještine i tehnike iz direktivne i nedirektivne Terapije igrom primjenjive u radu s djecom predškolske dobi.

Nastavi čitati

Povorka malih maškara

Natječaji za otvorena radna mjesta u Dječjem vrtiću Trogir

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
1. STRUČNI SURADNIK LOGOPED - na određeno vrijeme do 12 mjeseci s punim radnim vremenom – (1 izvršitelj/ica) 624 KB PDF
2. ODGOJITELJ - na određeno vrijeme do 30. 06. 2020. zbog povećanog opsega posla, s punim radnim vremenom – (2 izvršitelja/ice) 626 KB PDF
3. ODGOJITELJ - na određeno vrijeme do povratka radnice na rad, s punim radnim vremenom – (1 izvršitelj/ica) 624 KB PDF
4. ODGOJITELJ - na neodređeno vrijeme, s punim radnim vremenom – (1 izvršitelj/ica) 624 KB PDF
5. SPREMAČICA - na određeno vrijeme do 30. 06. 2020. zbog povećanog opsega posla, s punim radnim vremenom – (1 izvršitelj/ica) 624 KB PDF
6. SPREMAČICA - na neodređeno vrijeme, s punim radnim vremenom – (1 izvršitelj/ica) 624 KB PDF
7. ZDRAVSTVENI VODITELJ - na određeno vrijeme s punim radnim vremenom, do povratka nenazočne radnice na rad – (1 izvršitelj/ica) 625 KB PDF

Božićna čarolija

Čarolija Božićne svečanosti u dječjem vrtiću "Maslina" već godinama je divan poklon djece svojim roditeljima, bakama, djedovima...

Tradicionalan prikaz božićnih jaslica uz priču i pjesmu uvodi nas u najljepše doba godine. Naša divna dječica i ove godine pokazali su svoje umijeće glume, plesa i pjevanja na kojima bi im pozavidjeli i odrasli.

Uživajte u prekrasnim fotografijama! Sretan Božić od srca žele vam djeca i odgajatelji dječjeg vrtića "Maslina"!

Nastavi čitati

Održane dvije radionice dodatne naobrazbe i usavršavanja za odgajatelje i stručne službe

U sklopu provedbe EU projekta DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI (kodni broj projekta UP.02.2.2.08.0024) financiranog sredstvima Europskog socijalnog fonda, u DV Trogir (u područnom objektu "Maslačak") provodimo ciklus edukacija u suradnji sa stručnjacima – vanjskim suradnicima Pučkog otvorenog učilišta "Korak po korak" iz Zagreba.

S ciljem unaprjeđenja kvalitete rada naših odgajatelja i stručne službe projektom smo omogućili dodatnu naobrazbu i usavršavanje kroz pet tematskih radionica. U mjesecu studenom 2019. godine održane su prve dvije jednodnevne radionice koje je vodila Bojana Gotlin, odgojiteljica – savjetnica u DV Savica, Zagreb, kojima je nazočilo 35 stručnjaka naše ustanove (odgajatelji i stručna služba). Prve dvije radionice imale su za temu "Strategije poučavanja i okruženje za učenje" te "Praćenje, procjenjivanje i planiranje".

Nastavi čitati

1