Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Dana 15. lipnja 2020. na trogirskom predjelu Balancane u ponedjeljak je otvoren novi dječji vrtić "More".
Kupnju, uređenje i opremanje prostora površine oko 140 metara kvadratnih Grad Trogir samostalno je financirao s oko 2 milijuna kuna, a u njemu će predškolski odgoj dobiti 20-ak djece jasličkog uzrasta.
Vrtić je opremljen suvremenom didaktičkom opremom u skladu sa svim EU standardima, a želimo naglasiti i to da je jedan dio opreme financiran sredstvima iz Europskog socijalnog fonda iz kojeg se u našem vrtiću financira projekt pod nazivom "Dječji vrtić Trogir – partner obitelji".
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano uz rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi.
Upute su namijenjene za rad u ustanovama od 25. svibnja 2020.
Vrijeme koje provodite vani može biti vrlo zabavno i poučno. Pogledajte ove aktivnosti kojima možete ispuniti vrijeme provedeno vani, no kasnije i u kući!
Kako bi vrijeme u krugu obitelji proteklo što zabavnije, nudimo vam nekoliko kreativnih ideja. Pri tom se kod djece razvija pažnja, bogati se rječnik, spoznaja o stvarima, pojavama i odnosima u prirodi.