U 10-satnom programu s integriranim dramsko-scenskim programom DV "Vrabac" odvijao se proces nastajanja priče, zatim slikovnice i predstave kroz razne igre i aktivnosti.
Djeca su se igrala lutkarskih i dramskih improvizacija, izrađivala scenske kulise i kostime, a najviše ih je zabavljalo kretnje uz glazbu.
Dramsko-scenski program je nepresušni izvor odgojno-obrazovnih vrijednosti.
U Vodenom tjednu/Tjednu zdravlja kroz vođene i istraživačke aktivnosti usvajala su se znanja o: našem planetu Zemlji, važnosti i očuvanju vode, zdravim namirnicama, održavanju higijene i zdravlja. Djeca su navedeno usvajala na konkretama, prirodnim materijalima, vjernim vizualnim prikazima, itd.
Provođene su aktivnosti koje su poticale spoznajni razvoj, a ujedno i samostalnost u području brige o sebi, razvoj vještina grube i posebno fine motorike, jezično-govorni razvoj, senzorna integracija i razvoj kreativnosti.
Djeca su uživala i rado ponavljala aktivnosti i nakon ovog tjedna, a poseban interes su pokazali za sve igre s vodom, posebice bojanje vode.
Na veliki interes dvojice dječaka, započeli smo s projektom „Robot“ u kojeg smo uklopili i projekt „Emocije“. U projektu su sudjelovali osim djece i njihovi roditeljii, donošenjem raznolikog materijala.
Produkt našeg projekta je naša maskota Robot koji stoji u hodniku te mu djeca prilikom dolaska u vrtić mogu promijeniti „lice“, tužno, sretno, ljuto…, ovisno kako se i sami osjećaju.
Potaknuti i vođeni dječjim interesima zakoračili smo u projekt „Kazalište“. Djeca su svakodnevno od početka godine pokazivala izniman interes za izvođenje predstava i za glumu. Svakodnevno smo poticali djecu na govorno i scensko izražavanje.
Izradili smo malo kazalište lutaka, pisali scenarije, izrađivali kostime i rekvizite za kazališne predstave te izrađivali razne vrste kazališnih lutaka. Bogatili smo rječnik kod djece s novim pojmovima (scenarij, kostimografi, dramaturg, scena…).
Za potrebe projekta pristupili smo edukaciji u organizaciji AZOO-a „Priprema za izvanredne situacije s naglaskom na potres”- prezentiranje programa Hrvatskog Crvenog križa - "Sigurnije škole i vrtići”.
Osim toga, prijavili smo se na platformu HCK-a „Sigurnija djeca”, koja je između ostalog namijenjena i odgojiteljima, a na istoj su dostupne informacije, prijedlozi aktivnosti i radionice s uputama za izvođenje sa popratnim radnim listovima.
Cilj projekta: Proširiti postojeća i steći nova znanja o potresu, poplavi, požaru, sigurnosti i samozaštiti te razvijati odgovornost i empatiju.
Naša soba dnevnog boravka nalazi se na katu vrtića te je od dvorane odijeljena kliznim vratima. Svakodnevno osim tjelesnih aktivnosti provodimo i druge aktivnosti u dvorani. Početkom godine smo se upoznali sa spravama, korištenjem istih.
Djeca su pokazala interes za tjelesnim aktivnostima, pogotovo za raznim pokretnim igrama, te kružnim poligonima u kojima djeca ne trebaju dugo čekati na red te kojim djeca razvijaju grubu motoriku, spretnost, koordinaciju, brzinu…
Glazbeno-scenskim nastupom “Lipa poja trogirska dide moga” uveličali smo proslavu rođendana našeg vrtića i našeg grada. Sudjelovala su djeca u godini prije škole te dvije mlađe djevojčice. Jedna od njih bila je najmlađi izvođač tog dana.
Njegujući našu trogirsku baštinu, tekst recitacije i pjesma bili su prilagođeni dječjem uzrastu, a opisuju život trogirskih težaka i crkvi svete Marte iz 9.-og stoljeća te darovnici kneza Trpimira.
Proslava Jesenske svečanosti u našem vrtiću protekla je u veselom ozračju kroz igru, pjesmu, te izvođenje predstave „Jesenka i medo“.
Oprostili smo se od jeseni i pozdravljamo dolazak zime kroz nove teme aktivnosti u narednom periodu.
Nakon niza različitih aktivnosti i događanja u našoj skupini održali smo prigodnu aktivnost Jesensku svečanost. Zaokružili smo likovne, lutkarske, tjelesne, glazbene, suradničke i ostale aktivnosti koje smo provodili od početka pedagoške godine.
Pripremajući se za Jesensku svečanost izrađivali smo lampione, krune, učili pjesmice, razne govorne igre i plesne korake.
Na kraju smo se počastili slasnim jesenskim plodovima.